Kohti terveempää koiranjalostusta

Näyttelyissä käyminen

Valvoja: Maarit Seppänen

marja katajamaa
REPPUKOIRA!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja marja katajamaa » 15.3.2010 09:31

Hantta, mitä ne sieltä Kennelliitosta lupas jos ilmiantaa naapurin (vanhaa kunnon stasi-meininkiä) - ilmaisen Koiramme-lehden vuodeksi? :lol: :lol:
Kuva

Hannele Tammivuori

Viesti Kirjoittaja Hannele Tammivuori » 15.3.2010 11:50

En itse ole ollut kennelliittoon yhteydessä kyseisen asian tiimoilta,mutta ei kai ne mitään luvanneet. Paska nakki jos joku käräyttää jonkun joka ei pelaa rehellisin säännöin.Mua henk koht ainakin ottais päähän, kun itse pelaan rehellisin paperein ja säännöin. Minkäs esim teet sille jos koiralla on TYPISTETTY häntä ja sillä on amputaatio todistus,(tällaisia tiedetään olevan). Et voi tehdä mitään ja niin nämä tyypätty häntäiset kiertelevät näyttelyjä pärjäten hyvin ja kokeissa kukaan ei välitä tai ainakaan sano ääneen paikan päällä hännästä. Itse ihmettelen miten se amputaatio on tehty juuri rotumääritelmän mukaan oikeasta kohdasta, koska niin se oikeasti mene. Häntä yleensä vaurioituu huomattavasti alempaa. KOEMUSTA on! Kuudella koiralla häntävaurio, josta kahdelle jouduttiin tekemään häntäamputaatio. Tällä hetkellä minulla on ollut ainoastaan kaksi täysin tervehäntäistä koiraa.
Hirvittää vaan jos pitää käräyttää jokin kasvattaja tai koiran omistaja, koska siinä voi kusta omaan nilkkaa. Kateellisia on joka puolella missä sitten oletkin. :roll:

marja katajamaa
REPPUKOIRA!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja marja katajamaa » 15.3.2010 12:29

Ihan näin selvyyden vuoksi - ennenkun joku tosi kateellinen palkkaa yksityisetsivät naapuritalomme nurkille - niin heillä ei ole seisojia :lol: .
Ihmettelin vain tuota kennelliiton intoa kehittää kaikenmaailman kieltoja/sääntöjä/määräyksiä joita eivät kuitenkaan voi/halua loppujen lopuksi itsekään valvoa... nääs, porsaanreikiä löytyy aina!
Kuva

Hannele Tammivuori

Viesti Kirjoittaja Hannele Tammivuori » 15.3.2010 17:57

En tiedä sitten onko kennelliitto ajatellut sen jalostusneuvojien riesaksi. Oletan että jalostusneuvojilla on muutakin tekemistä kun kyttäillä kuka astuttaa koiriaan minkäkin mittaisilla hännillä. Aika näyttää. Meidän nurkilla ei ainakaan vielä ole näkynyt omituisesti liikkuvia häntä pongareita.

Vastaa Viestiin