PERKELEEN POROT VAIKKA LIHA ONKIN HYVÄÄ

Koiran perusopetus

Valvoja: Maarit Seppänen

lapinhullu

PERKELEEN POROT VAIKKA LIHA ONKIN HYVÄÄ

Viesti Kirjoittaja lapinhullu » 14.3.2007 21:05

:evil: NE PERKELEEN POROT :twisted:
MULLA ON 2V SILEE KARVANEN SAKSAN SEISOJA, SE OLI 1/2 KUN PÄÄSI NOSTAMAAN PEURAN MAKUULTA, SIITÄ SE HUUMORIN SIIVITTÄ MÄ MATKA SALLAAN ALKOI :lol: JOS JOLLAKIN ON HYVIÄ NEUVOJA KUUNTELEN MIELELLÄNI, JOS SÄHKÖPANTA ON HYVÄ KUKA VUOKRAA
TAI MYY LÄHETTELE VIESTEJÄ , NIIN KUN YMMÄRRÄTTE HYVIÄ NEUVOJA TARVITAAN KAIKKI ON TERVETULLEITA :idea:

Käpälämäen Ukko

Viesti Kirjoittaja Käpälämäen Ukko » 14.3.2007 21:56

Kaada vaan seisonnalta.. älä ajosta.. :lol:

Petteri Nissinen
Kanakoiratieteen tohtori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Nissinen » 15.3.2007 16:02

Netiketistä:

- ÄLÄ HUUDA! Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen tulkitaan huutamiseksi ja useimmat ihmiset eivät pidä siitä, että heille huudetaan.

Caps Lock pois päältä.
Kuva

Käpälämäen Ukko

Viesti Kirjoittaja Käpälämäen Ukko » 15.3.2007 18:04

Kyllä suapi huutoo jos koera ajjaa poroja... :)

olavi peura
VOI -luokan keskustelija

Viesti Kirjoittaja olavi peura » 20.3.2007 17:54

Noo jos se ajan kanssa heittäis sen pois. BTW. poronliha on kyllä karmeinta kuraa mitä metsästä voi hankkia, mutta tämä vain minun makumieltymykseni.

Titta Pitkänen
Suuri guru

Viesti Kirjoittaja Titta Pitkänen » 20.3.2007 20:33

Soon muuten laiton se sähköpanta ainakin täällä Suomessa. :roll:

Tee-se-itse-poronliha: Asettele hirvenlihaa astiaan, kusaise päälle ja anna muhia pari viikkoa. :idea: Helppoa ja hyvää vierasruokaa!
Mitä enemmän opin tuntemaan Miestäni, sitä enemmän rakastan myös seisojaani ;)

Tommi Väisänen

Viesti Kirjoittaja Tommi Väisänen » 20.3.2007 22:30

A:valitse oikeanlaatuinen poronliha B:laita siitä ruokaa oikein ja huolella ja ennenkaikkea tunteella
C:valista niitä jotka väittää poronlihan maistuvan kuselle D:oppia ikä kaikki :wink:

Käpälämäen Ukko

Viesti Kirjoittaja Käpälämäen Ukko » 21.3.2007 00:56

Olihan meillä Tompan kanssa kerran hjuvat käristykset... vai oliko se kylkikeitto..vai oliko.. en muista.. kai se kuitenkin hjuvaa oli.. vaan en muista söinkö.. :roll:
Muistan kyllä miten pukkasi janottamaan aamusella, suolaa siinä vissiin oli ollu..hmmm... prkl.. ettei vaan olis ollu noita Hukkiksen keitoksia.. :?

Tommi Väisänen

Viesti Kirjoittaja Tommi Väisänen » 21.3.2007 07:03

semmonen keitto että että sillä puoliksi kuolleistaki nousi takas elävien kirjoihin :lol: vaan onneksi siinä oli hyvä nestetankkaus jo pohjalla.

olavi peura
VOI -luokan keskustelija

Viesti Kirjoittaja olavi peura » 21.3.2007 17:32

Pitää sen verran perua puheita, että keittona ja kuivana sen vielä syö. Kaikessa muussa muodossa jos meinaan alas saada, niin pitää juoda marinadit ja liekitystarpeet ennen syömistä 8) .

Tuli vain mieleen. Jos saa koiran niin ettei se mene linnulle perään, niin miten se ei muka porolle onnistu?? Henkilö kohtaisesti minulla on ollut yksi pystykorva, joka on ollut armoitettu poroajuri muut sesset on aika sievästi jättäneet rauhaan. Näin jopa vaikka olen kolmen (poromiehen lempikoirarodun) laikan kanssa touhunnut :shock:

Tommi Väisänen

Viesti Kirjoittaja Tommi Väisänen » 21.3.2007 22:39

ku peräänmenoon vaajitaan ensin seisonta :wink:

Petteri Nissinen
Kanakoiratieteen tohtori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Nissinen » 21.3.2007 23:02

tomppav kirjoitti:A:valitse oikeanlaatuinen poronliha B:laita siitä ruokaa oikein ja huolella ja ennenkaikkea tunteella
C:valista niitä jotka väittää poronlihan maistuvan kuselle D:oppia ikä kaikki :wink:

Ennen tuota A-kohtaa tulee kyllä että "hanki hyvä porokoira..."
Kuva

olavi peura
VOI -luokan keskustelija

Viesti Kirjoittaja olavi peura » 22.3.2007 21:10

ku peräänmenoon vaajitaan ensin seisonta
Ai eikö poroa voi muka seisoa 8)

Tommi Väisänen

Viesti Kirjoittaja Tommi Väisänen » 22.3.2007 22:46

voi toki,en sitä kieltänykkää.Mutta peräänmenoon vaajitaan edelleen ensin seisonta,oli se sitte porolle tai limpantiiralle. :lol:

haltilainen

Viesti Kirjoittaja haltilainen » 23.4.2007 11:44

AIKA ASIATONTA PUHETTA KANAKOIRAIHMISILTÄ :(

nipponit ja susihukkaset

"Tee-se-itse-poronliha: Asettele hirvenlihaa astiaan, kusaise päälle ja anna muhia pari viikkoa. Helppoa ja hyvää vierasruokaa! "

" poronliha on kyllä karmeinta kuraa mitä metsästä voi hankkia, mutta tämä vain minun makumieltymykseni. "

Tervetuloa vaan tänne lappiin riekostamaan :lol:

Vastaa Viestiin