Koiran kohtaaminen ja haukkuminen!!

Koiran perusopetus

Valvoja: Maarit Seppänen

Vastaa Viestiin
Eero Suokonautio

Viesti Kirjoittaja Eero Suokonautio » 19.4.2007 07:20

No eihän tuo tiipie ollenkaan toivottomalta kuulosta. Pari kuukautta on kuitenkin aika lyhyt aika. Samalla määrätietoisuudella vaan vaatimuksia koiralle, niin jos se on noin fiksu, oppii tottelemaan varmasti. Voihan myös olla, että kyse on vaan päättäväisestä johtajuudesta, jota juuri koiran silmissä olet saavuttamassa.

tiipiie

Viesti Kirjoittaja tiipiie » 27.1.2008 13:07

Aktiivinen halikoira tuosta on tullut.
Nykyisin mennään kierros asunnossa kun sanon uloslähdöstä jotakin.Sitten tullaan istumaan ja odottamaan kiinitystä.
Ajoittaista vetämistä, mutta yleisesti mukavasti kulkee. Haahuilla saa, mutta ei nykiä ja kiskoa. Sivulla kävely onnistuu myös tarvittaessa.
Ahne , mutta ei enää ryöstä ruokaa. Sukkien syönti loppunut kokonaan.

Irtiolo ei onnistu. Josku olen yrittänyt. Tulee takaisin kun kerkee. Noh aina on tullut,koska se vielä tuossa on. Saisi vain tuo luoksetulo olla nopeampaa, niin irti pitäisin enemmän. Korvat ja minä vain häviän sen mielestä samantien kun on irti. Kesällä saaressa kun harjoiteltiin, niin huomasin että se käy katsomassa, missä olen, tulenko samaan suuntaan, mutta ei tule luokse. Kova kiire kuitenkin tuli veneeseen, kun alettiin sitä vesille työntämään ja huudettiin heihei koiralle.

Vastaa Viestiin