Pöydälle hyppiminen, PRKL!!

Koiran perusopetus

Valvoja: Maarit Seppänen

sissi69

Viesti Kirjoittaja sissi69 » 29.2.2008 14:53

Oukkidoukki :o Itekkin oon opettanut ton: "Oma paikka" jolloin on mukisematta luikittava omalle pedille...

Täytyypi vissiin siirtää tosiaan toi peti sängyn viereen..
...jos sais samalla/hyvällä tuurilla sänkyynkin tuloa vähennettyä :? kun tuli pentuvaiheessa päästettyä kaveri sänkyyn :cry: ja nyt se ei aina oo niin kivaa :wink:

sissi69

Viesti Kirjoittaja sissi69 » 15.3.2008 17:22

Jepjep..

Nyt on selvinnyt, lääke oli se "näköalapaikka"...

Kiitoksia neuvoista 8)

marja katajamaa
REPPUKOIRA!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja marja katajamaa » 26.3.2008 06:56

tampereen ajoilta tuttu herra nurmio hermostui, kun koira alkoi oleilemaan isäntäväen parisängyssä. katsoikin kerran ikkunan takaa, kun koira hienolla loikalla - kuin uimahyppääjä konsanaan - taas hyppäsi autuaallisen näköisenä sänkyyn rötköttämään. kekseliäs mies tämä herra nurmio kun oli, niin "asensi" sänkyyn pahvilevyn jossa oli pieniä nauloja pystyssä ja viimeisteli keksintönsä peitteellä... sen koommin ei koirankarvoja sängystä löytynyt. :lol:
Kuva

olavi peura
VOI -luokan keskustelija

Koiran loukutus

Viesti Kirjoittaja olavi peura » 3.5.2008 22:08

Kun mulle tuo terroristi tuli, siis ensimmäinen kkss:n. Olin tietty onnesta soikeena. Piakkoin mulle selvisi, että tuo eläin on hmm aktiivinen. Paljon minäkin siedän, mutta pöydällä olevat tavarat on minun eikä tietokonetta saa käyttää...ei ainakaan öisin kun itse nukun. Mulle konkarit opasti hiirenloukkua yms., vaan mikään ei tuntunu pelaavan. Hiirenloukustakin tuli lähinnä mukava leikki, muutaman treeni kerran jälkeen ei loukkuun tarvinnu ees juustoa. Aina kun pisti vireeseen niin se heti laukastiin, jotta pääsee painimaan loukku huulessa.

No mikäänhän ei ole niin kiero kuin koiran omistaja, niinpä hiottuani saksanseisojan loukutus taitoni kohtuulliselle tasolle on minulla antaa patentti ratkaisu kaikille koirille. Kaikkihan osaavat luonnollisesti valmistaa KANU loukussa olevan laukaísulaitteen. Tai käyttää esim. taljajousella ammuttaessa käytettävää laukaisulaitetta. Siinä on nimittäin joustava apuväline täynnä variaatioita. Sillä voi virittää pyykinkuivaustelineen putoamaan rämisten maahan jos sieltä varastaa sukkia yms. Sen voi virittää makkara syötille paukuttamaan niitä kattilankansia maahan. Vain mielikuvitus on rajana. Paras tulos tuntuu tulevan jos siihen saa kunnolla meteliä mukaan.

Niin ja mikä meillä sitten toimi pöydältä varasteluun...jaa`a senkö tietäis. Tais olla vain riittävän rivakasti nouseva verenpaine koiran omistajalla. Nykyään kuitenkin kestää sohvapöydälle unohtaa leivän ja käydä töissä, takaisin kun tulee niin syömäti on. Kaveri kyllä käy tohkeissaan näyttään mihin on unohtunut ruokaa.

Vastaa Viestiin