Mistä JH?

Koiran perusopetus

Valvoja: Maarit Seppänen

Vastaa Viestiin
plaplaa

Mistä JH?

Viesti Kirjoittaja plaplaa » 25.3.2005 17:34

Mistä JH:n saa "varattua"? Mistä voi tiedustella kuka pääsisi esittämään koiran?

Diikeri

Viesti Kirjoittaja Diikeri » 6.8.2006 12:29

Junior handlereita löytyy usein näyttelyistä, junnukehän laidalta. :) Sieltä vaan kyselemään. Ainakin itse junior handlerinä esittäisin mielelläni vieraita koiria rotukehässäkin, kuten ilmeisesti monet muutkin junnut. Puskaradiossa liikkuu paljon junnuja ja sieltä voi kysellä esittäjää koiralleen:
http://www.koirauutiset.com/forums/index.php?
[/url]

anu

Viesti Kirjoittaja anu » 11.9.2006 14:06

Junior handlereita ei periaatteessa voi "varata" mistään. Ja niinkuin edellä mainittiin, junnuja löytyy junnukehien laidoilta, tai sit jos joissain näyttelyissä on erityisiä handleri-palveluita, josta voi kysellä handleria koiralleen. Kuitenkin sinun pitää olla varma, että koirasi pysyy handlerin käsissä!
Jos et itse halua esittää koiraasi, voithan aina myös kysyä kasvattajalta esittäisikö hän koirasi, tai tietääkö jonkun muun joka voisi koiran kehään viedä. Näin meillä ainakin tehdään, itse vien hyvän ystäväni kasvatteja kehään aina tarvittaessa.Kyllä sieltä kehän laidoilta aina joku löytyy joka koiran voi viedä kehään! :D

Titta Pitkänen
Suuri guru

Viesti Kirjoittaja Titta Pitkänen » 11.9.2006 18:00

Meidän porukoissa näkyy pelaavaan tuo puskaradio aika mainiosti... Jyväskylän näyttelyyn mulle nähtävästi tulossa ainakin kuusi koiraa esitettäväksi... :? Niin se kesäkin vain luiskahti, ruhtinaalliset kaksi vapaata viikonloppua näyttelyiltä... :( Huoh. Onneks nyt jo saa vaan mennä ja olla mettällä.

Kannattaa kysellä kasvattajalta tai joltain aktiiviharrastajalta että tietääkö ketään joka on menossa kyseiseen näyttelyyn joka voisi liikauttaa sinunkin koiraasi.
Mitä enemmän opin tuntemaan Miestäni, sitä enemmän rakastan myös seisojaani ;)

Tommi Väisänen

Viesti Kirjoittaja Tommi Väisänen » 11.9.2006 19:08

heheee.. Jh:ta kyseltiin ja Susihukkanen ilmottautu heti :wink: :lol: :lol:

Titta Pitkänen
Suuri guru

Viesti Kirjoittaja Titta Pitkänen » 11.9.2006 20:27

Hekoheko Tomppa... :lol:

Mulla sentään on mettästyskoiria, toisin kun eräillä, vaikka täyttäisin vielä melkein junnuhändlerin kriteerit :twisted: Ala vaan itte reenailla, bleiseri vaan päälle ja pikkukengät jalkaan :lol:

anu

Viesti Kirjoittaja anu » 12.9.2006 17:55

^ :lol: :lol:

Tommi Väisänen

Viesti Kirjoittaja Tommi Väisänen » 12.9.2006 19:08

ei muuten tuu kesää.Tänään on todistettu että tuo 18 viikkonen on käyttölinjanen eikä mikään höpö-koira. :wink:

Petteri Nissinen
Kanakoiratieteen tohtori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Nissinen » 12.9.2006 19:32

Oliko komeekin tiputus?
Kuva

Titta Pitkänen
Suuri guru

Viesti Kirjoittaja Titta Pitkänen » 12.9.2006 22:42

Nyt sait Tomppa anteeks kaikki rumat puhees ku sullon noin lupaava koira :lol: Onnea vaan runsain mitoin kakaralle!

Tommi Väisänen

Viesti Kirjoittaja Tommi Väisänen » 13.9.2006 05:59

Petteri:puhtaasti seisonnalta,lintu luvasta ilmaan.Ja omistaja on vieläki hämmästyny ja järkyttyny yhtäaikaa :shock:

Titta Pitkänen
Suuri guru

Viesti Kirjoittaja Titta Pitkänen » 13.9.2006 09:43

Tomppa, savonmualla 10 lk.seisojaa lisää :shock: Kummitäti lähtee just pullat kainalossa vauveleita katsoo :o

Erika Sivonen
REPPUKOIRA!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Erika Sivonen » 22.2.2007 15:15

Nyt tässä aika myöhään apuani tarjoan, mutta jos joku tarvitsee voittajanäyttelyyn 9.12. händläys apua, olen kymmenestä eteenpäin apuna.

Vielä kerkeän lauantai-iltana koneella käydä, joten sähköpostia osotteeseen iekku93 @ hotmail.com (välilyönnit pois), jos apua tarvitsette.

Vastaa Viestiin