Koekalenteri 2013

Täältä voit lähettää terveisiä kerhon toimihenkilöille. Tämä osio toimii myös tiedotuskanavana käyttäjille.

Valvoja: Maarit Seppänen

Vastaa Viestiin
Paula Vihavainen
NUO-luokan keskustelija

Koekalenteri 2013

Viesti Kirjoittaja Paula Vihavainen » 15.2.2013 11:29

Muistutellaanpa nyt hyvissä ajoin koekalenteriasioista. Saksanseisojakerhon tietokantaan tallennettavat kokeet pitää lähettää suoraan mulle joko paperiversiona tai sähköpostin kautta. Ei siis edelleenkään riitä, että ne tallentaan Omakoiraan. Minä en itse kokeita Omakoirasta erikseen etsi, eli jos kokeet haluaa tallennettavaksi tietokantaan, ne pitää lähettää minulle!

Nyt siis tietoa liikkeelle joka puolelle, jotta ei tule liian kiire kokeiden tallentamisen kanssa myöhemmin keväällä. Muistutelkaapa siis tuttuja koetoimitsijoita ym asiasta!

Paula Pekkanen
Mäkikuusentie 14 A 1
90240 Oulu
p. 045-6316 985
sp: pekkanenpaula@gmail.com

Paula Vihavainen
NUO-luokan keskustelija

Viesti Kirjoittaja Paula Vihavainen » 9.3.2013 17:46

Lisätään tietoihin, että viimeinen kokeiden toimituspäivä mulle on perjantai 5.4! Tuohon mennessä toimitetut kokeet ehtivät vielä lehteen, myöhässä toimitetut kokeet tallennan ainoastaan tietokantaan. Seuraavassa kerhon lehdessä on myös ilmoitus asiasta.
Nyt on siis enää 4 viikkoa aikaa, joten kipinkapin kokeita tulemaan! Tällä hetkellä vasta murto-osa kokeista on mulle asti tullut.

t. Paula

Paula Vihavainen
NUO-luokan keskustelija

Viesti Kirjoittaja Paula Vihavainen » 4.4.2013 14:16

Kokeiden tallennus on nyt käynnissä ja loppuviikon aikana ilmestyy kaikki mulle toimitetut kokeet tietokantaan. Sen jälkeen ne lähtevät muokkaukseen ja tulevat seuraavaan lehteen, joten koetoimitsijat tarkastaa tietokannasta omat kokeenne, että niissä on kaikki tiedot oikein! Jos korjattavaa tai lisättävää, ilmoittakaa mulle!

t. Paula

Vastaa Viestiin