2009 Junkkariin osallistuvat rodut.

Junkkarin tiedotuskanava

Valvoja: Maarit Seppänen

Vastaa Viestiin
Christina Carpelan
VOI -luokan keskustelija
Viesti:

2009 Junkkariin osallistuvat rodut.

Viesti Kirjoittaja Christina Carpelan » 20.8.2009 23:25

lkss
kkss
pkss
lkuv
lkw
spi
pms
ims
staby
dretchen
korthals
pont-audemer

Muista yli 9kk alle 24 kk ikäisistä koirista mulla ei ole tietoa. Esim. bretonit onko? Anu???

Jos teillä on tietoa välittäkää se mulle. Olen tänään muokkaillut tiedostoa jonka sain. Käy sitten ilmo ajan jälkeen helpommin luettelon ja diplomien teko. Esim isä/emä ja kasvattaja tiedot puuttuivat. (johtuu kai siitä että koiranetistä ei niitä tietoja enää saa).
Tarvin siis tuon ikäisten koirien vaikka vaan yhden pentueeseen kuuluvan koiran nimen katson loput tietokannasta.
Kun tietokannassa olis hakuna ikäjakauma pääsisin helpolla. :lol:
Vaikka tuon ikäinen koira ei osallistuisikaan Junkkariin tieto on silti tärkeää. Saadaan mahdollisimman tarkat tilastot oikeutetut versus osallistuneet.

Luetteloa ajatellen tarvitsen tiedot rotu, sukupuoli, koiran nimi, synt.aika. rek.nro, isä, emä, kasvattaja, omistaja ja paikkakunnat (kasv. & om.). christina.carpelan.ext@storaenso.com. tai ( cri@nic.fi )

Ja muistattehan, ilmoittautua voi tänä vuonna vielä 26.8 asti.

Tulokset tänä vuonna netissä toivottavasti on-line n. parin tunnin välein, jos yhteydet toimii.

-cri-
En ole vielä niin hyvä ihminen kuin koirani luulee, mutta elämässä täytyy olla tavoitteita.

Vastaa Viestiin