Sillä logiikalla, että kirjoitat kuulopuheitasi tänne kaikkien ihmeteltäväksi. Kuten tuossa aiemmin jo kirjoitustasi lainasin. Asiallisesti asian tilaa ihmettelevänä olisit ottanut selvää asioista asian osaisilta, jotka mitä ilmeisimmin tunnet? Minulle jää tekstistäsi se kuva, että haluat tarkoituksellisesti mustamaalata ihmisiä!Kerropa Mauri millä logiikalla ajateltuna minun tulisi pyytää anteeksi? Mitä ja keneltä?
Jos tämä ei mielestäsi ole tuomarin pätevyyden aliarvioimista, niin mikä sitten on?Saako se pienen osan tuomareista tuntemaan itsensä jotenkin kaikkivoiviksi, kun kerholla ei ole mitään tuomiovaltaa heidän toimilleen?
Et mielestäsi ole missään vaiheessa arvostellut kokeeseen osallistunutta ohjaajaa tai koiraa ?

Kuinka sinä tulkitsisit sinusta kirjoitetun tekstin;
Oisko se nyt kuitenkin parempi, että annetaan ne näytöt ja suoritetaan ne arvostelut loppuun siellä maastossa ja tapahtumissa mukana olleina, eikä täällä keskustelupalstalla kuulopuheiden perusteella....eräältä harrastajalta kuulopuheena levinneenä juttuna, että niillä töillä ei kukaan muu, kuin kyseisen koiran ohjaaja, olisi edes ykköstä saanut.
Olen edelleen Mikan kanssa samaa mieltä; "Tuollainen julkinen tuomaritoiminnan arvostelu ja vielä täysin asiaton sellainen on mun mielestä täysin luokatonta." Sama koskee myös ko. koiraa ja ohjaajaa.
Koska olet omasta mielestäsi toiminut asiassa täysin kirkasotsaisesti ja kaikkia kunniottaen, en voi kuin jäädä odottamaan seuraavaa tölväisyäsi.