tammisaari

Tapahtumien jälkipelit. Tällä voit käydä keskustelua SSK:n tapahtumien tiimoilta.

Valvoja: Maarit Seppänen

Malla

Re: tammisaari

Viesti Kirjoittaja Malla » 3.3.2005 09:50

Kun ei niin ei... kasaan menee vaikka kuinka yrittää.

VOI-1 9 kpl, Voi-2 9 kpl, VOI-3 6 kpl, suljetut 9 kpl ja keskeyttäneitä 7 kpl
AVO-1 11 kpl, AVO-2 15 kpl, AVO-3 14 kpl, suljetut 25 kpl ja kesk. 11 kpl
NUO-1 8kpl, NUO-2 8 kpl, Nuo-3 5 kpl, suljetut 3 kpl ja kesk. 2 kpl

Yhteensä ykkösiä 28 kpl, kakkosia 32 kpl, kolmosia 25 kpl, suljetut 37 kpl ja hatun nostoja nähtiin 20 kertaa.

veijo toimela

Viesti Kirjoittaja veijo toimela » 3.3.2005 12:04

Malla, kyllä tuo aukes heti ensimmäisestä viestistä, mitä missäki luokassa oli saavutettu ;o)

Tuossa muuten hyvä malli kauen kokkeitten yhteenveosta...vaatii vain viitteliäisyyttä tehä tuommosta taulukointia. Antaa tilastonikkareille mukavaa ajanvietettä ja spekuloinneille hyvät pohojat.

Oikein mukavia ja riistarikkaita kokkeita jatkossaki.

Malla

Viesti Kirjoittaja Malla » 3.3.2005 19:59

Juu, niinpä tuo taisi ekasta viestistä aueta. Kun ei tämä näitä "hienoja" taulukoita ymmärrä - vaan milloinkas täällä on hienosteltu.... ;o)

Eipä muuta kuin hyvää jatkoa itse kullekin taholle !

Malla

Sotka

Viesti Kirjoittaja Sotka » 30.8.2005 19:27

Moro kaikki.

Taustoilla on ollut puhetta että kokeita ei pidettäisi enää Tammisaaressa
koska Norrbyn kartano vaihtaa omistajaa.
Höpönlöpö, viikonloppuna olin paikalla ja asia on varmistunut jotta toiminta jatkuu samanlaisena ja mahdollisesti laajenee...

HUOM: Riistana nyt alkukaudesta myös peltopyyt!!!!!

Eli nyt vain koekalenteri räpylään ja varaamaan paikkoja kokeeseen.
- Ossilta voi myös tiedustella harjoittelumahdollisuuksista, eli Junkkariin
menevät etelänkoirat, kannattaa hakea kontakteja myös pyille!

Tiedustelut ja ilmoittautumiset kokeeseen:
Osmo Ruoho : 0400 598 976
Ja/tai...
Ilmoittautumiset kokeeseen:
Juha Sotkasiira : 040 828 5561 tai mailiin
juha.sotkasiira@pp.inet.fi.

PS. Tammisaari su. 16.10. Ilmoittautumiset Ninalle joko 040-5032353 tai nina.parssinen@ek.fi. 3.10 mennessä.

PS.PS. Alueella järjestetään myös majoitusta ''pienryhmille'' ja pidempi matkalaisille, a' 20€ henkilö ja sauna tulee kaupanpäälle.

JS

[%sig%]

mauri harju

Viesti Kirjoittaja mauri harju » 1.9.2005 20:37

Kiitoksia Sotka. Tiedot lämmittävät etelän kanakoiraharrastajia. Jos Tammisaari menisi niin se olisi kuin kuin Viipurin menetys ennen muinoin..
Pankaa vaan soitto soimaan niin kyllä hyvää tulee. Terveisiä Ossille ja muille.

Heikki Helleri

Viesti Kirjoittaja Heikki Helleri » 14.9.2005 12:55

Täällä "mukavaa" keskustelua. Kertoo piiri pienii pyörii...... ja ulkopuolisten tulo hommiin mukaan on mukavaa ja helppoa vain niistä jotka jo pyörii siellä... Ihan tosissani oon että jos jostain löytyis tähän hommaan pikkuse erillaista asennetta niin vois homma vaikka kiinnostaa. Ketjun aloittaja taisi unohtaa että eihän kovalle/hyvälle koiralle/ohjaajalle/suvulle voi antaa huonoja pisteitä (vaikka vähän töpeksiski)!. En tarkota juuri tätä tapausta enkä mitään erityisesti, mutta kyllä vaan jutut tuolla suuressa maailmassa niin kertovat. ´

Kyllä vain omistan (ehkä maailman parhaan :) )seisojan ja en käy, enkä ehkä tuu koskaan käymään sen kanssa kokeissa.. ei vaan nappaa..

Nimi ei oo oikea mutta näky tuolla olevan joku vähemmän väläkky kirjottaja joka ehkä vois sen selevittää........voin kertoa että Oulun suunnalta kun oisit kuitenki murteesta nähäny niin on yks selvitettävä asia vähempi.

oon oon.. tosi katkera, mutta vain siitä syystä ettei oo parempaa rotua kun sskk (saa olla erimieltäkin kunhan ei sano sitä ääneen)

Mut jatketaan vanahaan malliin vaan. Tuol mettäsä saatataan törmätä (oikeilla linnuilla :) ) ja ehkä jutustella niinku ei tiiettäs näistä kirjotuksista mittään..

..nautitaan silti jahtaamisesta!

Vastaa Viestiin