Junkkarista ensimmäisenä yönä pois lähteneet, tärkeää!

Tapahtumien jälkipelit. Tällä voit käydä keskustelua SSK:n tapahtumien tiimoilta.

Valvoja: Maarit Seppänen

erakko

Re: Junkkarista ensimmäisenä yönä pois lähteneet, tärkeää!

Viesti Kirjoittaja erakko » 18.10.2005 18:20

Vaik´et sanonutkaan, niin hyvä näin, ja terveisiä naapurille!

petri h

Viesti Kirjoittaja petri h » 29.10.2005 16:16

sen verran kommentoin tuota häiriötä joka aiheutti kotiin lähdön lapsiperheelle; sinänsä kerholle ei tietty kuulu järjestysmiehen tehtävät alueella, mutta kun kyseessä on ilmeisesti ollut hyvinkin läheisesti seuraan liittyviä henkilöitä meluamassa ja ennenkaikkea kun itse puheenjohtaja kirjoitti lehdessä (saksanseisoja 2/2005) että "ILTANUOTIO PERUSTETAAN KAUEMMAS NUKKUMATILOISTA, HILJAISUUS MAJOITUSTILOISSA SOVITAAN ALKAVAKSI KLO 24.00" olisi ollut tosi hienoa jos seuran puolesta olisi edes yritetty tehdä asialle jotain!? Mutta eihän sota yhtä miestä kaipaa, eikä ilmeisesti seura yhtä uutta jäsentä/harrastajaa... sama mulle, itse majoituin aivan muualla (tiesin kyllä mitä siellä tapahtuu yleensä aina).

Teille jotka läksitte... ymmärrän hyvin jos ottaa oikeasti päähän, jos olisin itse ollut poikani kanssa (7v) joka myös innoissaan näitä koirahommista en tiedä mitä olis tapahtunut.... varmasti olisin hermostunut ihan oikeasti!

Kati

Viesti Kirjoittaja Kati » 5.11.2005 14:56

Kerhon hallitukseen voi varmasti vieläkin ottaa kyseisen asian tiimoilta yhteyttä! Itse lähdin kotiin majoittumaan lauantai-iltana ennen puolta yötä ja tuolloin yleissilmäys Karhunmäen piha-alueeseen vaikutti kyllä yllättävänkin rauhalliselta.

[%sig%]

marja katajamaa
REPPUKOIRA!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja marja katajamaa » 26.5.2006 11:02

vinkki: jos haluat rauhallista koiraystävällistä majoitusta, niin erittäin hyvä vaihtoehto on lapualta löytyvä gasthaus tiitu.
Kuva

Leena

vielä yksi majoitusvinkki

Viesti Kirjoittaja Leena » 3.7.2006 22:59

Tosi mukava majoituspaikka löytyy myös ihan Lapuan keskustasta, Lapuanhovi -hotellista. Majoituimme sinne viime vuoden Junkkariviikonloppuna koiran ja pikkuvauvan (tuolloin 2 kk) kanssa. Hotellin palvelu oli todella ystävällistä ja hyvää, ja huoneen hinta oli kohtuullinen.

Vastaa Viestiin