Aluekouluttajat - laitelkaapa yhteystietojanne tulemaan!

Aluekouluttajien tiedotuspalsta

Valvoja: Maarit Seppänen

Vastaa Viestiin
Petteri Nissinen
Kanakoiratieteen tohtori
Viesti:

Aluekouluttajat - laitelkaapa yhteystietojanne tulemaan!

Viesti Kirjoittaja Petteri Nissinen » 13.12.2007 20:06

Pistetäänpä aluekouluttajien yhteytiedot ajantasalle tuolla kerhon sivuilla! Laitelkaa tietoja minulle os. p_nissinen@yahoo.com tai vaikka tähän viestiketjuun suoraan!

Infotkaa myös tuntemianne aluekouluttajia!
Kuva

Eija Rantanen
VOI -luokan keskustelija

Viesti Kirjoittaja Eija Rantanen » 17.12.2007 20:49

Hei,

olen jo koonnut yhteen aluekouluttajien tietoja (hallitukselta tehtäväksi saaneena) ja suuren osan tiedoista olen jo saanutkin. Seuraavassa hallituksen kokouksessa on tarkoitus myös tarkastella tuota aluekouluttajatilannetta tarkemmin, joten voisi olla hyvä jos aivan heti ei päivitystä vielä laitettaisi.

Pohdintaa on aluekouluttajien itsensäkin taholta synnyttänyt aluekouluttajien asema kerhon organisaatiossa, samoin se, kuka voi olla aluekouluttaja.

Yhdistykset ovat lähestulkoon kaikki ilmoittaneet jo minulle omat aluekouluttajansa, listalla on kuitenkin sellaisia henkilöitä jotka eivät ole minkään yhdistyksen edustajia, ja heidän halukkuuttaan toimia SSK:n kouluttajina pitää vielä kartoittaa.

Eija Rantanen

Jyrki Simola
VOI -luokan keskustelija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jyrki Simola » 18.12.2007 22:58

Aluekouluttajista ei pitäisi olla ainakaan pulaa. Meitähän koulutettiin joukkokaupalla Karhunmäessä kokonainen viikonloppu joku vuosi sitten. Oikein kerhon toimesta. :lol:
Pieni on kaunista mutta tehokasta

Petteri Nissinen
Kanakoiratieteen tohtori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Nissinen » 30.12.2007 18:56

Jahans, muistutellaanpa tästä vielä... Pistäkäähän tietoja tulemaan. Muutamat vihmerät ovat jo niin tehneetkin!
Kuva

Vastaa Viestiin