Ratkaisu epävarman ja agressiivisen koiran tapauksessa?

Koiran hoitamiseen liittyvää keskustelua

Valvoja: Maarit Seppänen

Tommi Väisänen

Viesti Kirjoittaja Tommi Väisänen » 25.1.2008 18:29

niin ja liittykö se "tietty aika" jotenkin täyteen kuuhun tai auringon pilkkuihin :?:

tiipiie

Viesti Kirjoittaja tiipiie » 27.1.2008 12:51

.
Emma Pirilä kirjoitti:
Petteri_N kirjoitti: Nainenpa se on semmonen eläin, että se ei tartte edes kipuja tai kummaakaan härnäämistä kun se on jo raivon partaalla. Ainakin tiettynä aikana... :D
Osaa ne miehetki olla melkoisia kärtymakkaroita välillä... eikä niillä ole edes mitään fysiologista syytä :D
Ai, mä oon luullut et miehet ovat pelkkää fysiologiaa. :roll:

Emma Pirilä
REPPUKOIRA!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Emma Pirilä » 28.1.2008 10:34

tiipiie kirjoitti:
Ai, mä oon luullut et miehet ovat pelkkää fysiologiaa. :roll:

Ei ku miehet on pelkkää anatomiaa ;)

Kulkuri

Viesti Kirjoittaja Kulkuri » 16.5.2009 16:33

Laitan tännekin linkin videoon, jonka kuvasi eräs työharjoittelija koulutehtävänään.
Päätähtenä se Roki, jonka useimmat täällä olisivat toimittaneet hautaansa.
http://www.youtube.com/watch?v=TWO8En4KFFQ

Hanne Laaksonen

J Aalto

Viesti Kirjoittaja J Aalto » 16.5.2009 22:07

Juup! Kohtuuttoman agressiivinen on kyllä toisia koiria kohtaan, joita ei kyllä videossa näkynyt. Käyttäytyy edelleen epäilyttävästi muita ihmisiä, kuin nykyistä omistajaa kohtaan, joita videossa ei näkynyt. (Tai siis joku muu kuka on kuvannut ilmeisen videon) Oliko tällä otoksella kenties joku tarkoitus? Hyvää on kyllä se ettei kukaan lopettanut tuota ko. seisojaa sen takia etteikö se olisi vaijerin päässä hienosti kulkenut! Sellainen tyhjentävämpi alustus olisi näissä sisäpiirihommelikommenteissa mukavampi alustus asiaan. Ei jäisi epäselväksi mikä oli tilanne ja karvainen vai ilman??? Jopa uudet, ei vielä seisojaa omistavat harrastajat saattavat näitä palstoja ihmetellä.

Vastaa Viestiin