Eläinlääkäreitä Oulussa

Koiran hoitamiseen liittyvää keskustelua

Valvoja: Maarit Seppänen

Vastaa Viestiin
Tommi Roti
Pentu

Eläinlääkäreitä Oulussa

Viesti Kirjoittaja Tommi Roti »

Elikkä olisi vietävä pentu rokotukselle. Onko kokemuksia minne koira kannattaa Oulussa viedä? Itsellä ei vielä oululaisista elukkalääkäreistä kokemuksia ole.

Tara

Viesti Kirjoittaja Tara »

Mä olen käyttänyt aina Akuutissa, minusta ihan hyvä paikka!

Mervi Kukkonen
REPPUKOIRA!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mervi Kukkonen »

Sama täällä, suosittelen Akuuttia. Se ei ole halvin, mutta kokemuksen ja muiltakin koiraihmisiltä kuullun perusteella rutiinihommat sekä vaativampikin hoito on ollut asiantuntevaa ja laadukasta sekä palvelu pääosin erinomaista. Isoimmilla eläinlääkäriasemilla toki on henkilöstöäkin enemmän, joten vastassa ei ole välttämättä aina se sama lääkäri tai hoitaja kun edellisellä kerralla.. Toki he käsittääkseni pyrkivät siihen, että ainakin samoja vaivoja useammalla käynnillä hoidettaessa vastaanottamassa on aina sama lääkäri.

Ari K

Viesti Kirjoittaja Ari K »

Akuutti on kyllä hyvä paikka.

kerttu ylilauri
KVA -keskustelija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kerttu ylilauri »

Olen käyttänyt Akuutissa sekä enimmäkseen Ouluvetissä jossa Ilkka Lakovaara on luotettava lääkäri.
Ouluvet siitä mukavampi että varmemmin sama lääkäri, ja paremmat parkkitilat.

Hannu Kyllönen
VOI -luokan keskustelija

Viesti Kirjoittaja Hannu Kyllönen »

Jo esillä olleet Akuutti, OuluVet ja lisäksi vielä Lemmikki.
Kaikkia kolmea uskaltaa suositella.

Päivi Kuusisto
NUO-luokan keskustelija

Viesti Kirjoittaja Päivi Kuusisto »

Meillä on käyty pääasiassa Oulunsalon eläinlääkärillä. Hyvin on karvatassut siellä hoidettu ja palvelu on ollut asianmukaista myös niinä kaikkein ikävimpinä hetkinä joita koiranomistaja kohtaa. Lemmikissä ja Akuutissa on käyty lähinnä vaativampia/erinäisiä laitteita vaativia asioita hoitamassa, ja viimeisimpänä tuli vierailtua Oulun kaupungin pieneläinvastaanotolla kun mummo-koira alkoi oireilemaan kohtutulehdusta. Asianmukaista hoitoa on jokapaikasta saatu, ei moitittavaa, vanhustakin ropit ja lääkkeet auttoivat ja taas mennään!

Emma Pirilä
REPPUKOIRA!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Emma Pirilä »

Minä käyn pääasiallisesti Akuutissa. Jos koirillani on ollut joku oletettua vakavempi asia niin pyydän aina päästä vanhemmille ja erikoistuneille eläinlääkäreille. Nuoremmat eläinlääkärit kelpuutan vain rokottamaan ;)
Kerran en saanut aikaa Akuuttiin tarpeeksi nopeasti ja kokeilin Ouluvetiä. Hoito oli hyvää ja asianmukaista mutta niin hidasta palvelua en ole saanut missään! :shock: Jouduin käymään siellä kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla odottamisajat oli jotain aivan järkyttävää. Ei enää kiitos.

Vastaa Viestiin