Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa alkaen 17.4.2023.
Saksanseisojakerho ry
Saksanseisojakerhon verkkokaupan tuotteita myy Saksanseisojakerho ry (1501479-8). Myymme tuotteita yksityishenkilöille ja yhdistyksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteemme ovat tilattavissa verkkokaupastamme osoitteessa: www.saksanseisojakerho.fi. Kaikkien tilauksien yhteydessä käytämme sähköpostivahvistusta, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Toimitamme
Toimitamme tuotteet Suomen Postin kautta useimmiten kirjeenä tilauksesta riippuen. Tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-5 arkipäivää. Kerhon kaupasta vastaavalla on monesti kädet täynnä muita töitä, joten joskus tilausten lähettäminen voi viedä pidempäänkin. Jos tuote on tilapäisesti loppunut, ilmoitamme poikkeavan toimitusajan tilauksen yhteydessä. Ilmoitathan puhelinnumerosi tilauksen yhteydessä.
Toimitusmaksut:
Toimitusmaksut ovat samat kuin kulloinkin voimassa olevat Postin hinnat: Esimerkkihintoina seuraavat:
Kirje 50g 2,30 €
Kirje 250g 4,60 €
XXS paketti 5,90 €
S paketti 6,90 €
Maksupalvelutarjoaa
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Saksanseisojakerho ry käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Saksanseisojakerho ry:n tuotteet
Halutessasi voit myös lähettää tuotteen meille tutkittavaksi. Tutkimme tarkasti kaikki reklamoidut tuotteet ja vastaamme aina reklamaatioon.
Huomioithan, että olet noudattanut tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain valmistus- ja materiaalivirheet sekä normaalikäytössä syntyneet viat.
Tarkastuksen jälkeen päätämme onko tuote korjattavissa vai korvaammeko sen uudella vastaavalla tuotteella. Ensisijaisesti pyrimme aina korjaamaan viallisen tuotteen. Näin edistämme linjauksemme mukaista ympäristöä kuormittamatonta kestävää kulutusta.
Tuotepalautukset
Saksanseisojakerho ry:n kaupasta tilatuilla tuotteilla on aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Alkaen siitä, kun tilaus on noudettu tai vastaanotettu. Tuotteen palautuksesta on sovittava aina erikseen kerhon XXX kanssa. Ostoksen hinta palautetaan, kun tuote on saapunut palautusosoitteeseen. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautuvien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisessä pakkauksessa jälleenmyytävässä kunnossa. Tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen eli ehjä. Palautus on näitä ehtoja noudattaen maksuton.
Liittäkää paketin mukaan yhteystietonne, kuitti sekä mahdollista rahanpalautusta varten tilinumeronne.
Asiakaspalautuksien osoite:
Osoitetiedot:
Tmi Suoherra
Kangasniementie 5
93100 Pudasjärvi
Reklamaatiot
Jos tuotteessa on reklamoitavaa, voitte ottaa yhteyttä osoitteeseen XX tai soittaa numeroon XXX. Pakkaathan palautettavat tuotteet huolellisesti. Liitä mukaan selvitys reklamaation syystä ja tilinumero mahdollista palautusta varten. Säilytättehän postista saamanne palautuskuitin kunnes maksu on palautunut tilillenne tai olette saaneet korvaavan tuotteen tilalle.
Huom!
Liitä aina mukaan: – mahdollisimman tarkka selvitys tuotereklamaation syystä – tuotteen ostopäivämäärä (ostokuitti, mikäli on tallessa) – yhteystietosi
Näin varmistamme reklamaation saumattoman käsittelyn. Ottakaa myös huomioon, että reklamaation huolellinen käsittely vie aina aikaa ja meistä riippumattomista syistä myös asiakaspalautusten pakettiliikenne voi joskus olla hidasta.